Žádné produkty
Potřebujete poradit?
+420 604 666 040 (Po - Pá 8 - 19 h) info@mikrosluchatka.cz
Chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě?
Přejeme, ať vám zakoupené zboží slouží co nejdéle. Přesto se občas může stát, že ne vše funguje tak, jak má. V případě, že se vám vyskytla vada na u nás zakoupeném zboží, kontaktujte nás. Pomůžeme vám s vyřešením reklamace tak, aby to pro vás byla co nejméně nepříjemná situace. Proces reklamace se pokusíme co nejvíce ulehčit a urychlit.
Chceme, abyste zakoupený produkt mohli používat a být přitom maximálně spokojení.
Na veškeré naše zboží se vztahuje dvouletá záruka.
K úspěšné reklamaci nepotřebujete originální obal zboží, dokonce ani účtenku. Důležité je pouze to, abyste dokázali doložit, že jste dané zboží skutečně u nás koupili a zaplatili. Jako důkaz může posloužit např. výpis z účtu, pokud jste platili bankovním převodem nebo kartou.
O reklamaci rozhodneme ihned, ve složitějších případech během tří dnů. Reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději do třiceti dnů ode dne, který následuje po dni, kdy jsme reklamaci přijali. Vyřízením se rozumí odstranění vady, výměna zboží, vrácení peněz nebo poskytnutí slevy. Když konec lhůty připadne na víkend nebo svátek, posouvá se na nejbližší následující pracovní den.
U odstranitelných vad můžete požadovat opravu zboží, výměnu zboží nebo slevu.
U neodstranitelných vad můžete požadovat výměnu zboží, slevu nebo vrácení peněz.
O tom, zda se jedná o vadu odstranitelnou nebo neodstranitelnou vás budeme informovat.
Ano, máte nárok na proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží, pokud jsou splněny následující podmínky:
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Reklamační list (pdf)